Вакансія оператор call-центру - КиевСрок подачи: 18-01-2021
Наша компанія займається IP-телефонією для сегмента 2B2.
У ваші обов'язки буде входити: Обробка вхідних дзвінків. Консультації за телефоном, діагностування роботи обладнання клієнта (комп'ютера клієнта, IP-телефонії, локальної мережі). Оперативне, якісне вирішення питань клієнтів: налаштування програм/IP-обладнання для користувачів (Softphone, IP-phone, GSM Gateway, IP-Gateway). Комунікабельність, вміння працювати в команді, цілеспрямованість. Вимоги до кандидата: Вміння грамотно спілкуватися з клієнтом. Чітка дикція, вільне володіння українською та російською мовами. Уважність, відповідальність. Ми надаємо: Офіційне працевлаштування. Оформлення з першого дня. Можливість вибрати зручний графік роботи (Пн-пт з 09:00-18:00 або 09:30-18:30). Офіс м. Осокорки Информация о продавце
Похожие объявления
|
СправкаСтатистикаВсего в базе объявлений 161321 за месяц 2636 за сутки 286 |
Рекомендуй другу!