Продам магистерскую работу - ЧеркассыСрок подачи: 25-01-2012
Розробка комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ
Вступ РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти розробки комплексу маркетингу 1.1 Систематизація і аналіз комплексу маркетингу 1.2. Маркетингові інструменти вивчення ринкового стану 1.3. Просування та розповсюдження товару на ринку РОЗДІЛ 2. Оцінка та аналіз формування комплексу маркетингу на ТОВ 2.1. Аналіз маркетингової діяльності на ТОВ 2.2. Аналіз позиціювання металопластикових вікон та розрахунок об’єму ринку в м. Черкаси 2.3. Аналіз цінової політики на ТОВ РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу 3.1. Основні напрямки удосконалювання комплексу маркетингу на ТОВ 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення у області товарної політики 3.3. Пропозиції щодо просування продукції Висновки Список використаної літератури. + Автореферат защищена в 2009 г. Информация о продавце
Похожие объявления
|
СправкаСтатистикаВсего в базе объявлений 161460 за месяц 2129 за сутки 332 |
Рекомендуй другу!